rokfri.webblogg.se

Hej, Det här är en blogg om min resa från att vara rökare till ANTI-rökare. Den här bloggen är till för de personer som känner att de vill sluta röka men inte riktigt haft motivationen till det och för de personer som tänker att dem kanske vill sluta röka i framtiden, och även till de personer som funderar på att börja röka.

Rökfri 2-3 veckor

Publicerad 2014-12-22 17:14:44 i Allmänt,

Har varit rökfri ca. 3 veckor nu och det känns super! Har sparat in massa pengar på bara några dagar, och jag har inte ont i magen längre av att veta att plånboken är tom.
Det finns olika Appar man kan ladda ner till sin mobil eller surfplatta, t.ex. Fimpaaa!
Ungdomsmottagningens sluta röka-app, jag använder mig av denna appen och tycker att den funkar alldeles utmärkt dock är den ny och inte helt välutvecklad än, men en väldigt bra app för ungdomar! Där finns forum där man kan snacka med andra som slutar att röka och du får även göra olika test.
 
sen finns det andra sluta röka-appar som:
och
jag har dock inte provat dem, men de funkar säkert alldeles utmärkt! (dessutom är alla 3 appar som jag länkade, gratis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela