rokfri.webblogg.se

Hej, Det här är en blogg om min resa från att vara rökare till ANTI-rökare. Den här bloggen är till för de personer som känner att de vill sluta röka men inte riktigt haft motivationen till det och för de personer som tänker att dem kanske vill sluta röka i framtiden, och även till de personer som funderar på att börja röka.

Gott Nytt År!

Publicerad 2014-12-31 20:20:23 i Allmänt,

HEJ ALLA RÖKARE OCH ICKERÖKARE!
God Jul i efterskott och Gott Nytt År! 
Att ha "sluta röka" som nyårslöfte? Ja visst! Bara det funkar för dig så.

Jag har varit rökfri ganska länge nu och mitt ena nyårslöfte är bl.a. att Fortsätta att vara rökfri, tack för detta året! och tack till alla er som har läst och följt min sluta-röka blogg.
Jag vill be om ursäkt för att det inte har blivit så många inlägg på sistonde, men har haft mycket med Julafton och nu Nyår. Jag vet inte om jag kommer fortsätta med bloggen efter idag med tanke på att jag är rökfri nu och jag har inte jättemycket att skriva om, men vi får se. 
Om jag någon gång skulle vara så dum och börja röka igen kommer jag givetvis upptadera! hihi.
Puss och Kram, och ha ett gott nytt år!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela