rokfri.webblogg.se

Hej, Det här är en blogg om min resa från att vara rökare till ANTI-rökare. Den här bloggen är till för de personer som känner att de vill sluta röka men inte riktigt haft motivationen till det och för de personer som tänker att dem kanske vill sluta röka i framtiden, och även till de personer som funderar på att börja röka.

Fy för rökning

Publicerad 2014-12-20 00:12:39 i Allmänt,

Känns som att allt är mycket enklare nu när jag slutat röka. Behöver aldrig gå ut hela tiden, och jag behöver inte oroa mig för att pengarna skall ta slut. Dessutom kommer mina lungor repareras mycket snabbare nu!
Att sluta röka var ett bra val i mitt liv, ångrar inte en sekund. Även om det skulle vara gött o ta en på nyårsafton.
Men NEJ! jag står emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela