rokfri.webblogg.se

Hej, Det här är en blogg om min resa från att vara rökare till ANTI-rökare. Den här bloggen är till för de personer som känner att de vill sluta röka men inte riktigt haft motivationen till det och för de personer som tänker att dem kanske vill sluta röka i framtiden, och även till de personer som funderar på att börja röka.

En vecka

Publicerad 2014-12-14 17:32:21 i Allmänt,

Nu har jag varit rökfri en hel vecka, och känner knappt av abstinensen längre!
Mitt humör har dock varit upp och ner hela tiden. Först kan jag vara världens gladaste på hela jorden, fem minuter senare kan jag vara hur irriterad och arg som helst. Det är ganska jobbigt att det är så, men försöker hålla humöret jämnt för att det inte skall bli allt för mycket bråk i huset.
(bildkälla: WeHeartIt.com)
 
Det är faktiskt mycket enklare nu än vart det var för bara några dagar sen, jag tror att om man kommer förbi dem här 2-5 första dagarna så blir det inte lika jobbigt sen. De första dagarna är ALLTID värst och kommer ALLTID att vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela