rokfri.webblogg.se

Hej, Det här är en blogg om min resa från att vara rökare till ANTI-rökare. Den här bloggen är till för de personer som känner att de vill sluta röka men inte riktigt haft motivationen till det och för de personer som tänker att dem kanske vill sluta röka i framtiden, och även till de personer som funderar på att börja röka.

Att sluta röka är till det bättre

Publicerad 2014-12-10 17:13:00 i Allmänt,

Hittade en kort filmsnutt på youtube som jag bara var tvungen att lägga upp här på bloggen och visa er.
Jag vet inte riktigt vad som motiverar er till att sluta, eller fortsätta att icke röka, men min motivation är att:
 
• Jag inte vill bli äldre i förtid
• Jag vill lätt bli gravid när jag är äldre, dessutom kan man ju inte röka under graviditeten
• Jag vill få bättre emunförsvar
• Jag vill inte ha dålig smak och luktsinne
• Jag vill slippa frysa så mycket som jag gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela